Online Træning i uge 6

Vi gentager den store succes fra sidste uge!

På tirsdag d. 9. februar og frem vil vi igen tilbyde live online træning for ALLE medlemmer. I en tid med få aftaler og få lyspunkter i hverdagen, så er det med stor glæde, at vi kan tilbyde et online mødested, hvor KB medlemmer kan træne sammen.

Vi har kompetente folk i såvel bestyrelseslokalet som ude i marken på banerne, som vil lave træning, som alle kan være med til. Vi glæder os derfor enormt meget til endnu en uge!

Herunder vil der være et link til Teams til henholdsvis tirsdag og torsdag. Dette link anvendes til at komme direkte ind i vores fælles online træning.

 I den kommende uge ser programmet således ud:

 

Tirsdag d. 9. februar kl. 17 – Fysisk Træning med Keith Mbusi

Klik her for at deltage i træningen

Keith er til daglig Crickettræner på KB. Keith er en meget anerkendt træner rundt i verden, og vi er derfor heldige at have ham ombord på KB.

Programmet består af en god omgang fysisk træning der indeholder styrke- og cardiotræning. Vi bruger udelukkende egen kropsvægt, hvilket betyder at alle kan være med.  Der sluttes af med udstræk og afslapning. Keith er engelsk talende, så træning vil foregå på engelsk.

Udstyr: træningsmåtte eller et blødt underlag og et håndklæde.

Torsdag d. 11. februar kl. 17 – Fysisk Træning med Julie Noe

Klik her for at deltage i træningen

Julie er til dagligt 1. holdsspiller på KB og har spillet i klubben siden hun var helt lille.

Denne træning er inspireret af crossfit, hvilket er en træningsform, der byder på benhård træning, der kan laves de fleste steder. Programmet for denne time kommer til at indebære en kombination af både styrke og kondition, da programmet er bygget op omkring konstant varierende funktionelle bevægelser under høj intensitet.   

Programmet vil bestå af en opvarmning på omkring 8 min efterfulgt af tre EMOM workouts af varigheden 10 min. hver. EMOM står for ”Every minut, on the minut”, hvilket betyder, at man udfører et sæt af en øvelse/øvelser ved starten af et minut. Når ens sæt er overstået, har man pause resten af det pågældende minut og når næste minut påbegyndes, laver man de samme øvelser igen. Dette bliver man ved med, indtil man er nået igennem det antal minutter EMOMen varer. Til slut vil der blive kørt en 4/8 min. core session efterfulgt af udstræk. Programmet vil selvfølgelig blive gennemgået i detaljer inden vi starter.

#NOE-XCUSES 

Udstyr: træningsmåtte eller et blødt underlag og et håndklæde.

Vi glæder os til at træne i fællesskab og få det bedste ud af en kedelig tid.